Focus Writer – skup się na pisaniu!

Ten wpis będzie bardzo krótki i będzie służył reklamie… edytora tekstu. Nie wiem jak wy, ale ja czasami mam problemy ze skupieniem się i w takich momentach interesuje mnie dosłownie wszystko, tylko nie mój tekst. Atrakcyjne wydają mi się nawet paski narzędzi w Wordzie lub aktualne otwarte aplikacje. Focus Writer doskonale radzi sobie z tym problemem. Jest to pełnoekranowy edytor, na którym «dosłownie» nie ma nic. Jest tylko pusta przestrzeń i tekst, który aktualnie piszesz.

Jeżeli chodzi o możliwości tego programu, to są one dosyć szerokie, jak na taki minimalistyczny edytor. Jest tutaj sprawdzanie pisowni, wybór różnych rodzajów cudzysłowów, dzienne limity, odliczanie oraz podstawowe narzędzia do formatowania tekstu. Ponadto, podczas pisania, towarzyszy nam relaksujący dźwięk maszyny do pisania. Na mnie działa to świetnie, może i wam się spodoba. 🙂

Pobierz program

One Response to Focus Writer – skup się na pisaniu!

  1. moimzdaniem says:

    Strasznie mi się ten edytor podoba, na pewno będe z niego korzystał, bo jest nieinwazyjny dla RAM’u, szybki i przejrzysty. No i te dźwięki. Rewelacja! 🙂

Skomentuj

