BezSciemy.eu – reaktywacja!

Witajcie!

Projekt forum dyskusyjnego BezSciemy.eu początkowo zapowiadał się dobrze, jednak z czasem upadł. Było to spowodowane wieloma czynnikami, między innymi tym, że nie miałem zbyt wiele czasu z powodu matur. Teraz jednak wszystko powoli wraca do normy i postanowiłem reaktywować forum i powrócić z projektem, który będzie jeszcze lepszy niż poprzednio. Przez cały czas istnienia BezSciemy.eu nabywałem doświadczenie, które mam zamiar wykorzystać. Ponadto w projekt zaangażował się mój dobry znajomy – Paweł Orzech, człowiek którego część z Was na pewno kojarzy z takich projektów jak Polykaj.pl, Połykaj.pl czy – dawniej – Botting.pl. Nasza współpraca zawsze układała się dobrze, a jej rezultaty zawsze były godne podziwu, co pozwala mi myśleć, że i tym razem będzie dobrze! 🙂

Jako, że chcemy by BezSciemy.eu było przyjazne użytkownikom zapraszamy wszystkich zainteresowanych projektem do wspólnej dyskusji w niedzielę o godzinie 16:00. Dokładne dane, tj. komunikator głosowy, jego wersję oraz IP i hasło do serwera podamy w stosownym czasie, kiedy będziemy względnie wiedzieć, ile osób jest zainteresowanych. Chęć wzięcia udziału w dyskusji możecie zgłaszać w komentarzach pod tym postem lub możecie wysłać maila na adres reaktywacja@bezsciemy.eu.

Wszelkie pytania odnośnie niedzielnej dyskusji możecie kierować na wyżej podany adres lub poprzez system komentarzy na blogu.

Skomentuj

